Hej !
W dzisiejszym poście pokaże Wam moje Top 5 filmów na samotne wieczory przy kakale :D
A więc zaczynamy !!
1. "Minionki"
Bardzo zabawny i sympatyczny film animowany :) Pozbawione szefa Minionki popadają w depresję. By uratować sytuację, Kevin ze Stuartem i Bobem wyruszają w ekscytującą podróż, która doprowadzi ich do Scarlet Overkill, super-złoczyńczyni. Wraz z jej mężem wynalazcą Herbem, wymyśla plan, aby przejąć władzę nad światem.
Oglądałam ten film wiele razy i na każdym się śmiałam :)
Ocena : 10/10
_______________________________________________________________________
2. "Kochanie chyba cię zabiłem"
Polska komedia. Śledczy Wierzbowski – samozwańczy twardziel i naśladowca Brudnego Harry'ego, doprowadza do załamania nerwowego kolejnego partnera, do reszty wyczerpując cierpliwość szefa. Zmęczony wybrykami Wierzbowskiego przełożony skazuje go na towarzystwo funkcjonariusza Grasia , chorobliwie przesądnego specjalisty od... papierkowej roboty. Niekonwencjonalny duet, któremu nikt nie wróży powodzenia, szybko staje przed największym wyzwaniem w karierze. Wszystko za sprawą Jana – który pechowo zastrzelił niewierną żonę i jej kochanka.Nieustępliwi policjanci ruszają tropem zabójcy, a lista ofiar kilera z przypadku niespodziewanie zaczyna się wydłużać…
Fil mimo, ze polski podoba mi się i też można się pośmiać, ale nie tyle z sytuacji, co z wypowiadanych kwestii przez aktorów.
Ocena : 7/10
_______________________________________________________________________
3. "Forrest Gump"
Historia życia Forresta, chłopca o niskim ilorazie inteligencji z niedowładem kończyn, który staje się miliarderem i bohaterem wojny w Wietnamie.
Film pokazuje nam, że mimo przeciwności losu musimy iść na przód i realizować swoje marzenia, cele.
Ocena : 9/10
_______________________________________________________________________
4. " Pięćdziesiąt twarzy Greya"
Studentka literatury poznaje przystojnego miliardera, z którym zaczyna ją łączyć nietypowa więź.
Film odbiega lekko od książki, ale mimo tego podobał mi się i z niecierpliwością czekam na kolejne części. Chociaż uważa, że jest to film jednego razu, bo obejrzałam go raz i nie odczuwam potrzeby obejrzenia go ponownie.
Ocena : 6/10
_______________________________________________________________________
5. "Gorący towar"
Agentka FBI współpracuje z panią oficer bostońskiej policji, aby zlikwidować rosyjskiego gangstera.
Hmm... na tym filmie uśmiałam się do łez, nic dodać, nic ująć :)
Ocena : 10/10
_______________________________________________________________________
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do obejrzenia, któregoś z tych filmów :D
A jakie jest Wasze Top 5 ? Komedie, a może horrory ?
Komedie! ;D Horrorów niestety się boję oglądać :(
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i obserwuję;*
50 twarzy Greya również polecam jedynie książkę! :)
OdpowiedzUsuńhttp://typical-writers.blogspot.com/
My uwielbiamy horrory ♥
OdpowiedzUsuńMoże wspólna obserwacja?
http://claudiaandnadia.blogspot.com/
Świetne filmy :).
OdpowiedzUsuńObserwuję, liczę na rewanż ;)
My uwielbiamy komedie <3
OdpowiedzUsuńMoże wspólna obserwacja?
fashion--twins.blogspot.com
Pozdrawiam cieplutko kochana <3
Nie oglądałam jeszcze żadnego, ale jak będę miała czas to chyba sobie obejrzę Minionki :D
OdpowiedzUsuńMój blog - klik
Minionki <3 są super ale ta najnowsza część mi się mega nie podobała :(
OdpowiedzUsuńkurcze, muszę w końcu obejrzeć te Minionki.
OdpowiedzUsuńForesta bardzo lubię a Grey.. komedia romantyczna z erotycznymi wstawkami, dla mnie nic straasznego, nie rozumiem hejtów ludzi..
Co powiesz na wzajemną obserwację? ;-)
Pozdrawiam!
www.hand-md.blogspot.com
Właśnie poszukiwałam jakiś ciekawych filmów! Dzięki mega :)
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)
50TG jest super <3
OdpowiedzUsuńZapraszam na OFFICIAL PATTY
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńfajny post, zapraszam do mnie
OdpowiedzUsuń<a href="http://imnotafraidanymore147.blogspot.com/2015/10/wazne.htmlMój blog</a>
Uwielbiam minionki :) Reszty filmów nie znam, ale postaram się obejrzeć ;3
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
http://just-do-one-step.blogspot.com
Nie oglądałam żadnego z tych filmów, więc chyba pokuszę się na Forrest Gump :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam cieplutko
♥Mój Blog - klik!♥