niedziela, 1 listopada 2015

Moda cmentarna :/

Hej !

Jejku jaki mieliśmy dzisiaj słoneczny i ciepły dzień :D Zawsze 1 listopada zakładałam kurtkę zimową i kozaki, a tu taka niespodzianka :) W słońcu prawie 20°C na prawdę aż dziwnie ;)
Więc oczywiście nie brakowało wystojonych pań no, ale trzeba znać też umiar. Stałam koło grobu, a na przeciwko mnie stała jakaś pani. Miała może 50 lat, ale ubrała się ....  Poprostu szkoda słów. Białe kozaki do kolan, niebieskie, grube rajstopy, a do tego spódniczka, która ledwo zakrywała jej tyłek. Bluzka z dekoldem do pępka i żółty taki neonowy płaszcz. No okej chciała się wystorić jednak trzeba znać umiar. To cmentarz, a nie nie wiadomo co. Nawet nie wiecie jak to raziło w oczy....  Co roku trafiam na takie stylizacje.

Jutro 2 listopada i trzeba iść do szkoły. Szczerze nie pamiętam żebym w Zaduszki szła do szkoły.

_________________________________________________

A Wy mieliście jakiś przykład mody cmentarnej ?




7 komentarzy:

  1. Haha, wyobraziłam sobie tą panią i szczerze współczuję widoku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj znam takie i widuje bardzo często w kościele.. niestety.
    Pozdrawiam ;*

    www.hand-md.blogspot.com

    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę uwierzyć w to, że mam dzisiaj zajęcia. No po prostu jak można się tak nade mną pastwić i 2 listopada kazać mi wrócić na uczelnie? To jest po prostu zło w czystej postaci.
    Ta cmentarna moda mnie przeraża. Nawet nie chodzi o to, że ktoś ubierze się jak ta pani, którą spotkałaś (jezu, lustra to nie ma?). Tu chodzi o sam fakt strojenia się w najdroższe, najlepsze i w ogóle fest ubrania, robienie fryzury itd.... Gdzieś w tym wszystkim chyba ludzie gubią sens tego odwiedzania cmentarzy. Myślę, że coraz dalej nam od tego, co było jeszcze kilka lat temu.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam normalnie zajęcia, także rozumiem Cię w pełni. ;)

      Usuń
  4. Hahah nie ma to jak moda cmentarna , ludzie chyba jeżdżą nie raz na te gróby tylko poto żeby się w ten sposoby pokazać, to żałosne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można się tak ubrać na cmentarz? To jest przerażające.
    Zapraszam do mnie Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. Maiałam szczęście że nie spotkałam nikogo kto by tak wyglądał bo chyba bym nie wytrzymałą na tym cmentarzu ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
To daje ogromną motywację!
Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad!
Serdecznie dziękuję♥