piątek, 11 grudnia 2015

Opera ? Jestem na tak !

Witam !
Wczoraj pierwszy raz w życiu byłam na operze pt. "Cyrulik Sewilski". Myślę, że pojechała bym jeszcze raz, no może nie akurat na Cyrulika. Aktorzy śpiewali po włosku, ale napisy polskie były wyświetlane nad sceną. Kostiumy, choreografia i dekoracje cudoo :) Pomysłem jeszcze fajniejszym niż sama plastyka przedstawienia jest wprowadzenie na scenę tancerzy baletu w roli cieni postaci. Pojawiają się oni, by powielać ruchy i gesty, a to znów, by je parodiować.
Chociaż po 1.5 h poczułam lekkie zdziwienie jak nagle nastała przerwa, chociaż każdy myślał, że to już koniec, aby potem znowu obejrzeć 20 minut spektaklu. Myślała, że jak nastąpi przerwa to godzinie od rozpoczęcia, a nie przed samym końcem. Ale to był jedyny minus :)
My siedzieliśmy na balkonie, ale wszystko było znakomicie widać.
Muzyka, głosy, tańce, komiczne sceny. Jestem jak najbardziej na tak :) Serdecznie polecam ! :)

http://www.operalodz.com/CYRULIK_SEWILSKI,29,20







2 komentarze:

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
To daje ogromną motywację!
Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad!
Serdecznie dziękuję♥