niedziela, 29 listopada 2015

Miesiąc z głowy :/

Hej hej !
O matko jak dawno mnie tu nie było ... Cały miesiąc. Ale to wina szkoły, ja już po prostu nie nadążam :/ Byle do świat, jeszcze tylko 25 dni :D Jak Wam mija niedzielny wieczór ? Ja już się relaksuje po całym ciężkim dniu. Obecnie wpadła mi w ucho płyta Sound'n'Grace Atom :D Zakochałam się w niej od pierwszych melodii :P Gorąco Wam ją polecam :) Teraz czekam na finałowy odcinek "Rolnik szuka żony", bo będzie się działo. Jutro na wf-ie idziemy na kręgle :D Już nie mogę się doczekać :) Szkoda, że ten weekend tak szybko minął :) 
___________________________________________________________

Znacie może jakąś stronę gdzie kupie czarna sukienkę do teatru ? 



4 komentarze:

  1. Moja mama chciała mnie posłać do tego programu hahaha :D Muszę w końcu zobaczyć jakiś odcinek :3

    http://mloda-dorosla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zleci i będą święta, a co za tym idzie - więcej czasu na blogowanie :D!
    Może poszukaj na allegro sukienki? ;)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do teatru - byłam ostatnio i ubrałam sukienkę, szpilki, pitu pitu elegancja a ludzie byli ... w jeansach. Serio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że powinnaś się wybrać do galerii handlowej - tam znajdziesz odpowiednią. Jeśli jednak wolisz zamawiać przez internet, ładne sukienki są TU i TU

    Jeśli masz ochotę, zajrzyj do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
To daje ogromną motywację!
Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad!
Serdecznie dziękuję♥